sâmbătă, 14 mai 2016

Cei ce-n orice zi spre Domnul se îndreaptă

Pentru ce zici tu, Iacove, pentru ce zici tu, Israele: „Soarta mea este ascunsă dinaintea Domnului, şi dreptul meu este trecut cu vederea înaintea Dumnezeului meu”?

Nu ştii? N-ai auzit? Dumnezeul cel Veşnic, Domnul, a făcut marginile pământului. El nu oboseşte, nici nu osteneşte; priceperea Lui nu poate fi pătrunsă.

El dă tărie celui obosit şi măreşte puterea celui ce cade în leşin. Flăcăii obosesc şi ostenesc, chiar tinerii se clatină; dar cei ce se încred în Domnul îşi înnoiesc puterea, ei zboară ca vulturii; aleargă, şi nu obosesc; umblă, şi nu ostenesc. (Isaia 40:27-31)

ei zboară ca vulturii ...
(Isaia 40:27-31)
Alerg și eu ce alerg, dar la un moment dat obosesc. Privind uneori la durerile și neputințele din familia mea, deznădejdea îmi dă târcoale. Așa a fost și în dimineața asta. Și L-am întrebat pe Domnul: „Doamne, Tu știi cu ce mă frământ. Eu ce fac?” ȘI Domnul mi-a răspuns prin versetele de mai sus. Și mi-a adus aminte și cântarea, pe care vă îndemn s-o căutați pe internet.

Cei ce se încred, în Cel Atotputernic
Cei ce-şi pun nădejdea
în Cel ce este veșnic.
Cei ce se încred
în Domnul Dumnezeu,
Nu vor fi lăsaţi în voia Celui rău.

aleargă, și nu obosesc; umblă și nu ostenesc ...
(Isaia 40:27-31)

Ref:
În Tine mă încred
Orice s-ar întâmpla
Chiar de pământul rodul nu-şi va da
Chiar de nu va fi ploaie pe câmpie
Tu-mi trimiţi ajutorul ca lui Ilie.

Cei ce-n orice zi
Spre Domnul se îndreaptă
Nu vor duce lipsă de pâine şi de apă.
Care înspre El
Se-ndreaptă cu rugăciune,
Nu vor duce lipsă de niciun bine.

Uită-te pe geam, priveşte-o vrăbioară
Cât e de voioasă, ce frumos zboară.
Ea nu seamănă, Domnul o-ngrijeşte
Cât mai mult pe tine,
Domnul te păzeşte.

Cel mai important și vital lucru este acesta: „Cei ce se încred în Domnul!”, și cum spune cântarea „Cei ce-n orice zi spre Domnul se îndreaptă.

Când vine tristețea peste tine, când îți amintești de datorii, când privești poate la necazurile din familia ta: spre cine te îndrepți? În acele clipe, deschide-ți biblia și îndreaptă-ți atenția, gândurile și cererile către Cel Atotputernic, către Tatăl tău care nu te va lăsa.

Cei ce se încred, în Cel Atotputernic

3 comentarii:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=kVmFw3RhHpM

    RăspundețiȘtergere
  2. Avem curajul acestui pensionar? curaj absoult normal
    in cazul unui crestin:
    http://www.nasul.tv/hartuirea-crestinilor-in-inima-londrei-intr-o-saptamana-o-sa-fii-mort-imagini-halucinante/

    RăspundețiȘtergere