marți, 10 mai 2016

Comori în cer

Religia curată şi neîntinată, înaintea lui Dumnezeu, Tatăl nostru, este să cercetăm pe orfani şi pe văduve în necazurile lor. (Iacov 1:27) 

Un prieten îmi vorbea ieri de pericolul alergării după darurile Duhului​​, fără a avea roada Duhului Sfânt. Și mi-a adus aminte versetul de mai sus. 


... strângeţi-vă comori în cer, unde nu le
mănâncă moliile şi rugina şi unde
hoţii nu le sapă, nici nu le fură.
(Matei 6:20)
 Cei săraci și neajutorați au fost mereu în atenția lui Dumnezeu. Isus a spus: „Vindeţi ce aveţi şi daţi milostenie.” Iacov, Petru și Ioan, stâlpii bisericii primare, i-au îndemnat pe Pavel și Barnaba să nu-i uite pe cei săraci (Gal 2:10). Iacov ne pune pe jar: „Fraţii mei, ce-i foloseşte cuiva să spună că are credinţă, dacă n-are fapte? Poate oare credinţa aceasta să-l mântuiască? Dacă un frate sau o soră sunt goi şi lipsiţi de hrana de toate zilele, şi unul dintre voi le zice: „Duceţi-vă în pace, încălziţi-vă şi săturaţi-vă!”, fără să le dea cele trebuincioase trupului, la ce i-ar folosi? (Iac 2:14-16) 


Dragii mei, trăim vremuri în care ne îndreptăm către un trai comod, și de cele mai multe ori ne cheltuim banii pentru noi și ai noștri. Dacă vrem să ne convingem, să tragem o linie la sfârșit de lună și vom vedea cât am dat celor în nevoie. Unii dintre noi ne-am dezobișnuit să facem sacrificii pentru Domnul, deși El a sacrificat totul. Când citesc despre H. Taylor, mi-e rușine de viața mea: „Fiindcă se deprinsese să trăiască doar cu strictul necesar, din economiile rămase căuta să ajute pe cei în mari nevoi. Cu cât cheltuia mai puţin pentru sine, cu atât putea să ajute mai mult pe alţii, şi cu atât el era mai fericit.” 

Permiteți-mi să vă aduc la cunoștință situația unui frate lucrător din estul țării, care se ostenește mult pentru Domnul, dar se află în mari nevoi, datoriile acumulându-se și împovărându-l. Deși are un handicap fizic, aleargă în multe sate pentru evanghelizare. Are trei copii. Pensia de handicap este de 400 lei. Nu este un om care se plânge și nu știe ce scriu eu acum. Dacă Domnul vă pune pe inimă să purtați din poverile lui, vă rog să-mi scrieți.

5 comentarii:

  1. Ce pot sa fac ca sa l ajut?
    fizic nu pot cu mult ca pensionra, dar
    cu cat pot;
    pt ca ajut regulat doua surori singure,
    una este vaduva; dar as trimite unde stiu
    ca se mai poate face cate ceva.
    Cati or fi necajiti, Doamne scoate le in cale
    frati iubitori.
    Eu apar aici cu numele fiului meu, nu mai retin de ce; nu stiu cum pot face sa schimb, nu mai stiu parola.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu să vă binecuvânteze pentru tot ceea ce faceți în Numele Lui pentru cele două surori. Pentru a vă înscrie pe blog cu numele dvs., scrieți-mi numele și adresa dvs. de email, și vă înscriu eu.

      Ștergere
  2. Mi se rupa inima de mila..plang si nu ma pot linisti.....
    nu se poate, atata saracie,
    dragul de el.
    Dumnezeu vrea ca noi sa i dam;
    ca doar EL poate,
    dar ne lasa sa ne vada inima cat este sau nu de goala.
    Asa cred.
    Dati mi o adresa sa i trimit deocamdata de la mine macar 100de lei;
    sau cum credeti ca e mai bine, poate adresa dvstra.
    Am fost sase copii, tata murise in razboi; eu aveam 1an si patru luni, cea mai mare avea 10 ani; stiu ce este saracia;
    mi am dat bacul mancand din gradina fructe necoapte;
    pt ca mamei ii oprisera pt verificare pensia; si timp de o luna cumpara doar o paine mare neagra pe zi;era tocmai in perioada examenelor; si ce de frati bogati in zona asta a Banatului erau; asa sunt si acum; ca atunci nu ma ducea gandul sa ma gandesc si sa apreciez asta.
    "Plecati de la Mine, am fost sarac, am fost bolnav,am fost in inchisoare, si nu ati venit sa ma vedeti"
    In final cred ca asta va fi marea judecata, a celor care Il cunosc,sau numai zic ca L cunosc pe Domnul: cata mila ai avut si ajutat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca să nu fac public numele lui, dați-mi, vă rog, adresa dvs. de email sau numărul de telefon, și vă trimit numele și adresa lui.

      Ștergere
  3. Cel ce ia ceva primeste bucurie omeneasca;
    cel ce da, primeste bucurie dumnezeiasca.

    RăspundețiȘtergere