joi, 12 mai 2016

Mulțumiți totdeauna lui Dumnezeu, pentru toate lucrurile

Mulţumiţi totdeauna lui Dumnezeu Tatăl, pentru toate lucrurile, în Numele Domnului nostru Isus Hristos. (Efeseni 5:20)

Azi noapte am avut niște amețeli, nu foarte mari, dar destul cât să-mi amintesc că n-am mai mulțumit Domnului de mult pentru sănătatea trupului. Mă gândesc că suntem obișnuiți să mulțumim mai mult unii altora, decât lui Dumnezeu. Ordinea naturală este să mulțumim întâi lui Dumnezeu, și apoi și celor ce ne-au făcut bine.

Domnul Isus mulțumea „totdeauna” Tatălui. Nu doar la masă, dar și când ne cumpărăm un covrig pe stradă să zicem: „Mulțumesc, Doamne. Ești așa de bun cu mine.”

Fetița mea cea mică, când îi cumpăram ceva oricât de mic, obișnuia să spună: „Tati, ce bun ești. Ești cel mai bun tătic. Mulțumesc pentru ce mi-ai luat.” La o așa mulțumire, data viitoare îți vine să fii chiar mai generos. Dumnezeu este Tatăl nostru, și se bucură când apreciem bunătatea și generozitatea Lui, și-I mulțumim. Ce fel ne simțim noi, când cineva primește darul nostru și dispare repede, fără un „Mulțumesc” sau o privire de recunoștință?

Am cunoscut o soră, din care curgea mulțumirea. Avea 80 de ani, 400 de lei pensie, abia mergea cu picioarele umflate, dar mulțumea încontinuu. Și zicea o vorbă, care mi-a rămas întipărită: „Dacă mulțumim lui Dumnezeu, El ne mai dă.” Chiar și omul, atunci când îi mulțumești frumos pentru gestul făcut, se gândește să-ți mai dea și data viitoare, darmite Dumnezeu.

Să fim atenți că în zilele din urmă oamenii vor fi nemulțumitori (2Timotei 3:2)

Căutați într-o concordanță versete care vorbesc despre mulțumire și veți găsi lucruri deosebite, ca de exemplu faptul că Pavel mulțumește lui Dumnezeu pentru credința și dragostea lui Filimon (vers.4-5). Și noi să stăm pe Facebook și să privim ce prăjitură a mai făcut sora X?

Mă gândesc ca una din cele trei rugăciuni zilnice (după modelul lui Daniel) s-o pun deoparte pentru mulțumire. Trebuie să fie încântător să observi cum îi poți mulțumi lui Dumnezeu pentru o mulțime de lucruri.

Un comentariu:

  1. Avem atåtea lucruri de care så-i multumim Lui Dumnezeu, de fapt in fiecare zi,in fiecare ceas, in fiecare clipå!
    Multumiri si dvs. pentru mesajele de invåtåturå si mångåiere trimise,Domnul så vå umple cu binecuvåntåri!

    RăspundețiȘtergere