sâmbătă, 23 aprilie 2016

Ferice de omul care ... își găsește plăcerea în Legea Domnului!

Ferice de omul care ... îşi găseşte plăcerea în Legea Domnului, şi zi şi noapte cugetă la Legea Lui! (Psalm 1:1-2)

Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de gura ta; cugetă asupra ei zi şi noapte, căutând să faci tot ce este scris în ea... (Iosua 1:8)

În ultimul timp, printr-o lumină de sus, am început să-mi aleg - din ceea ce citesc dimineața din Scriptură - în fiecare zi 1-2 versete, ca să meditez la ele pe tot parcursul zilei. Le citesc și recitesc de 15-20 ori pe zi, oricând am o pauză, și meditez la fiecare cuvânt. În timp ce colegii mei, în pauză, fumează o țigară sau stau la taclale, eu meditez și scriu pe un carnețel gândurile pe care mi le descoperă Domnul. În felul acesta nu prea mai au loc să intre în mintea mea ispitele, grijile, îngrijorările, judecarea altora sau știrile lumii.

Isus a spus: ... cuvintele pe care vi le-am spus Eu sunt duh şi viaţă. (Ioan 6:63)
După cum știm, mintea noastră întotdeauna va căuta ceva la care să se gândească. Și dacă nu-i dai un Cuvânt al lui Dumnezeu la care să mediteze, atunci "năvălesc grijile lumii, înşelăciunea bogăţiilor şi poftele altor lucruri, care îneacă Cuvântul şi-l fac astfel neroditor." (Marcu 4:19)
Cu adevărat, cuvintele lui Dumnezeu sunt duh și viață. Deja de dimineață, de când am ales versetele, mă simt într-un alt duh. Parcă am un punct de susținere pentru toată ziua. Chiar dacă mai meditez și la alte lucruri spirituale, am mereu o bază la care să mă întorc când mintea mea o ia razna.
„Cât de mult iubesc Legea Ta! Toată ziua mă gândesc la ea.” (Psalm 119:97)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu