sâmbătă, 23 aprilie 2016

Cât este ziuă trebuie să lucrez lucrările Celui ce M-a trimis... (Ioan 9:4-5)

Cât este ziuă, trebuie să lucrez lucrările Celui ce M-a trimis; vine noaptea, când nimeni nu mai poate să lucreze. Cât sunt în lume, sunt Lumina lumii.” (Ioan 9:4-5)

„cât este ziuă”
Lucrează, fratele meu, pentru Hristos! Cât ești încă sănătos, cât ești încă tânăr, cât este încă pace și libertate în țară, cât încă nu ni se pune pumnul în gură ca pe vremea comuniștilor, cât timp mai găsești un suflet să te asculte, sau să primească un Nou Testament sau un ziar creștin.

„trebuie să lucrez”
Este o slujbă care ne-a fost încredințată de Domnul. Vom da socoteală. Toți suntem conștienți că avem teme la școală, sarcini la servici, îndatoriri în casă. Dar nu suntem prea conștienți că avem și o slujbă pentru Domnul.


Dacă Îmi slujeşte cineva, să Mă urmeze; şi unde sunt Eu, acolo va fi şi
slujitorul Meu. Dacă Îmi slujeşte cineva, Tatăl îl va cinsti.  (Ioan 12:26)
„lucrările Celui ce M-a trimis”
Nu lucrările mele, nu după capul meu, ci lucrările pe care Dumnezeu le are pregătite ca să umblăm în ele.

„vine noaptea, când nimeni nu mai poate să lucreze”
Vin anii bătrâneții, vin bolile, vine prigoana, vine Domnul, și gata. Vom vrea să mai facem ceva pentru Domnul, dar nu se va mai putea.

„Cât sunt în lume, sunt Lumina lumii!”
Lucrează, fratele meu, pentru Hristos! Și fii lumină pentru El! Dacă nu știi ce să faci pentru El, îngenunchează și cere-I să te folosească pentru înaintarea Evangheliei. Și să luăm pilda lui Timotei: „Ştiţi râvna lui încercată; cum, ca un copil cu tatăl lui, a lucrat ca un rob împreună cu mine pentru înaintarea Evangheliei.” (Filipeni 2:22)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu