marți, 12 septembrie 2017

Rețeta fericirii

Cine cugetă la Cuvântul Domnului găseşte fericirea, şi cine se încrede în Domnul este fericit. (Proverbele 16:20)

Cât pentru mine, fericirea mea este să mă apropii de Dumnezeu... (Psalmii 73:28)

Eu zic Domnului: "Tu eşti Domnul meu, Tu eştisingura mea fericire!"
Sfinţii care sunt în ţară, oamenii evlavioşi, sunt toată plăcerea mea. (Psalmii 16:2-3)

Spune-mi cât de mult îți place să citești Cuvântul lui Dumnezeu și să cugeți la el, cât de mult îți place să vorbești cu Domnul și să umbli cu El, cât de mult îți place să te întâlnești cu frații și surorile tale de credință și să te bucuri cu ei în prezența Domnului, și-ți voi spune cât de fericit ești tu cu adevărat.

Cât despre fericirile legate de pământul acesta, Cuvântul Domnului ne spune: "Să se tot creadă omul fericit în viaţă, să se tot laude cu bucuriile pe care şi le face, căci tot în locuinţa părinţilor săi va merge şi nu va mai vedea lumina niciodată." (Psalmii 49:18-19)
----------------------------------
Doamne, fii Tu fericirea și bucuria noastră acum și în veci de veci.

Dacă vezi că inima noastră s-a legat de plăcerile trecătoare – Doamne – rupe tu aceste legături, ca ele să nu ne tragă din nou în întunericul din care ne-ai scos. 

Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu