miercuri, 13 iulie 2016

Lasă-te condus de lumina Cuvântului lui Dumnezeu

Am primit la serviciul meu următoarea reclamă, și m-am gândit că este o imagine bună pentru gândurile pe care Dumnezeu mi le-a dat în dimineața aceasta.

Vreau să răspund şi eu la rândul meu, vreau să spun şi eu ce gândesc. Căci sunt plin de cuvinte, îmi dă ghes duhul înăuntrul meu; lăuntrul meu este ca un vin care n-are pe unde să iasă, ca nişte burdufuri noi, gata să plesnească. (Iov 32:17-19)




Lasă-te condus de lumina Cuvântului lui Dumnezeu
"Cuvântul Tău este o candelă pentru picioarele mele şi o lumină
pe cărarea mea." 
(Psalm 119:105)
Așa se întâmplă când ești plin de Cuvântul lui Dumnezeu. Vei da pe dinafară din meditațiile tale la Cuvânt, din descoperirile pe care le primești de la Dumnezeu. Dar dacă ești plin de știri sau plin de îngrijorările veacului acestuia, aia vei scoate pe gură. Sau dacă ești plin de bârfă - de zvonurile și „știrile” auzite prin biserici - aia vei scoate pe gură când te întâlnești cu alți frați.

Din păcate, mulți dintre noi am vrea să fim spirituali, dar petrecem mult prea mult timp în taclale, în vorbe fără rost, în știri, etc. Și mai rău este că ne-am obișnuit așa, și ne vine greu să ne întoarcem la meditarea profundă asupra Cuvântului. Dar adevărul este că înțelegerea vremurilor, căpătarea înțelepciunii, capacitatea de a-i ajuta pe cei nemântuiți să-L cunoască pe Domnul, capacitatea de a-i ajuta pe cei mântuiți să crească în cunoașterea lui Dumnezeu, nu vor veni din știri și vorbării, ci din descoperirile venite în urma aprofundării Cuvântului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu